Logo PAŻP
PAŻP
A A A      
 
English version Kontakt    
zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka

Film cybersecurity
Film cybersecurity
Film o PAŻP
Film o Podziale Polskiej Przestrzeni Powietrznej
Logo CEF


Najnowsze Informacje

2010.02.18, 08:00

Polsko-francuskie spotkanie

zdj

17 lutego 2010 r. odbyło się polsko – francuskie spotkanie poświęcone planom rozwoju polskich lotnisk.

Spotkanie zorganizowały UBIFRANCE, natomiast patronat nad nim objął m.in. Związek Regionalnych Portów Lotniczych. W imieniu PAŻP z prezentacją wystąpił pan Paweł Pęczek.

Celem konferencji było zapoznanie francuskich przedsiębiorców z branżą lotniczą w Polsce. A popołudniowe warsztaty, czyli indywidualne spotkania uczestników polskich z francuskimi, stanowiły wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów oraz ewentualnego podjęcia współpracy z firmami francuskimi.

Poruszano m.in. zagadnienia dotyczące: zarządzania portami lotniczymi,
usług naziemnych, bezpieczeństwa ruchu samolotów na terenie lotniska, obsługi pasażerów w terminalu oraz technologii IT w służbie bezpieczeństwa.

Prezentacja PAŻP wyświetlana podczas spotkania
Program spotkania

fot: Marek Kubiak (PPL)



Francuska Agencja ds. Międzynarodowego Rozwoju Przedsiębiorstw UBIFRANCE ma za zadanie zacieśniać współpracę techniczną i handlową między Francją a jej partnerami na całym świecie. Opierając się na zasobach własnych, jak i środkach sieci Misji Ekonomicznych Ambasad Francuskich za granicą, Agencja oferuje francuskim przedsiębiorstwom pełny asortyment publikacji i usług przeznaczonych dla ich wsparcia w wysiłkach wchodzenia na rynki zagraniczne. Dla promowania francuskich wyrobów, usług i doświadczenia technicznego UBIFRANCE organizuje grupowy udział francuskich przedsiębiorstw w różnego rodzaju imprezach handlowych, jak również podejmuje inne działania promocyjne, a także aranżuje wielobranżowe wystawy francuskiej technologii i prezentacje francuskich produktów za granicą.




powrót